A Mozilla Firefox csapata egyedülálló innovációba kezdett, mely célja egy olyan, elsősorban férfiak számára hasznosítható shopping szemüveg kifejlesztése volt, amely forradalmasíthatja a vásárlásról eddig kialakult képet.
Bizonyára a Kedves Olvasó is tapasztalta már, milyen dühítő, mikor az aktuális bevásárlóközpontba betérve az látja, hogy már megint átrendezték a polcokat, standokat és újfent fél napja megy rá, hogy egy adott árut megtaláljon.
Az áruházak menedzserei egyébként ettől remélik, hogy az így eltévedő ügyfelek még több pénzt hagynak a boltban, a kirándulás közben akaratlanul is kosárba kerülő termékek révén. Ennek innentől örökre vége, hiszen az új Mozilla Glasses-zel egy pillanat alatt kiszűrheti, hol található a kenyér, a kolbász, vagy éppen az akciós Stella!
A prototípust tavaly, egy akkor még ismeretlen fiatalemberen, Fluor Tomin (polgári nevén: Fluorid Tamás) tesztelték, aki a szemüveg használatával annyi időt tudott megspórolni, hogy közben ráért összetettebb dalszövegeket írni, melyeket előadva mára már igen nagy sikert tudhat magáénak.
Ne legyen hát áldozat, használja Ön is az új Mozilla Glasses-t, vásároljon tudatosan, szélsebesen és legyen sikeres! Az első 10 vásárló kézen fogva vásárolhat SP-vel!
LTCS Press
sötétben bujkáló ellenforradalmár